RSS
Blog ini adalah catatan AKU dalam menjalani hidup. Hak AKU untuk menulis, Hak anda untuk membaca dan Hak anda untuk komen. TERIMA KASIH kerana menyinggah, membaca dan meninggalkan komen.

Pakar

selalunya kalau seseorang tu terer dalam sesuatu hal atau bidang, dia akan di panggil pakar.

pakar yang berpangkat pon ada.

tapi bila yang dah pakar ni berperangai atau berfikiran macam bukan pakar, nak panggil apa?



errrmmmmm.....pening ah nak pikir!!!




naDDy: otak mu dimanakah? di lututkah atau di kepalakah?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 CoMMeNT:

Bijen M. said...

Mangkar.

Ries Lee said...

bila dah pakar sangat rase ego mula kuasai diri.

kegagalan nak kawal ego tu pulak memerlukan kepakaran jugak.

mungkin orang yg pakar akan nampak tak pakar bila dia gagal dalam mengawal ego sendiri.

pakar dalam sesuatu bidang dan pakar dalam mengawal emosi, ego dll adalah kepakaran yg berbeza2.

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

Pakar itu pada pengetahuannya.Sikapnya belum tentu pakar.