RSS
Blog ini adalah catatan AKU dalam menjalani hidup. Hak AKU untuk menulis, Hak anda untuk membaca dan Hak anda untuk komen. TERIMA KASIH kerana menyinggah, membaca dan meninggalkan komen.

Copot dan Ciput

Copot cahabat ciput Catu cenje, ciput cite-cite came copot cambil cari cengkerik. ciput cuke cite-cite came copot cebab copot cahabat ciput. Cemace ciput came copot cari cengkerik, ciput cakcikan catu cahye cerah. cahye cerah ciput cakcikan cangat cerah campai ciput came copot cilau. cahaye cerah cube culik copot. Ciput cangat cuak. ciput cepat-cepat camba copot cebelum cehaye cerah cempat culik copot.

copot cangat cuak came. ciput came copot cepat-cepat cari chelter cambil cepat-cepat cembunyi. ciput came copot cembunyi cenyap-cenyap cupaye cahaye cerah cucah cari ciput came copot. ciput cakap came copot, "chuuu... chuuu...cenyap... cenyap copot... ". copot cambung cakap, "copot cudah cenyap...ciput cenyap camelah... ". celepas cejam, cahaye cerah cudah chow cebab
cucah cari ciput cape copot.

ciput came copot cangat cuke cebab cahaye cerah cudah chow. copot cenyum cambil cakap, "copot cayang ciput cebab ciput celamatkan copot... ". ciput cenyum cambil chow came copot... Caja cuka cuka.


CECIAN, CIMA CACIH


Sumber: Isuhangat


naDDy: ceronok cak cerita ci?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

12 CoMMeNT:

imHepPie said...

aku baca entri nih da cam sama level ngan budak 4 taun ckp haha

sharamli said...

kal0 makcik imheppie rasa mcm bdk 4 ta0n..
caya culak casa cm cak cepak ce cudak cakap cacam ci..

kimisai said...

cipot tu bkn cipot khnz*** kan?/
huhuhu

huhuhuh

Ries Lee said...

adik kau ker yg taip ni...

bias® said...

comeyl.

Boneka tak sakit said...

mcm bangkai!! ko buat lawak apa!! SAKIT JE ATI AKU! baca samapi 3 kali pown tak paham!!!

esok nak exam nie!!

EN.ROBOT said...

tulun,.,..,tergeliat lidah.,.,~

NIMI said...

seronok gila sebab bila baca tak yah nganga atau buat muncung macam ayat SENYUM jadi cenyum..
baca pon ketap gigi je..
hehheehe!

koicupin said...

gua syak budak nie tak bedung mulut mase dia kecik..cian tak pandai cakap bile dah besar huhuhuhu

pakcik kordi said...

cmne pakcik kordi nk bce nih..ahahahhaa.....

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

imHepPie: bukan ko 4 tahun ke?


sharamli: cepak imheppie cekali cau?


kimisai: bukan..ni cipot lain.


Ries Lee: adik ko kot..sebab aku takde adik.


bias: cacam cape?


Boneka: orang lain paham.ko tak paham. study je la.


Robot: betulkan balik lidah tu.


Nimi: sesuai untuk orang malas yang ingin bercakap tapi malas bukak mulut, kan?


koicupin: mulut lu bedung cemane dulu?


pakcik kordi: cube pakcik bace banyak-banyak kali lagi, mesti boleh.

fndrocka said...

baru aku tahu huruf C ni serba boleh,senang nak masuk,hoho