RSS
Blog ini adalah catatan AKU dalam menjalani hidup. Hak AKU untuk menulis, Hak anda untuk membaca dan Hak anda untuk komen. TERIMA KASIH kerana menyinggah, membaca dan meninggalkan komen.

Exercise terlampau

Tengok dulu, komen kemudian







macam nak tercabut tangan budak tu aku tengok. kalau la tercampak, menangis tak sudah la gamaknye~

aku amik kat OhTidak

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 CoMMeNT:

Hanafana said...

PENDERITAAN BETOL!!!

Boneka tak sakit said...

aku xsangp tgk wei serius komen nie aku tak tgk... takut aku

bias® said...

ganas!

Diari Kampung Tengah said...

Bapak dia gila ape!

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

nie nak bagi anak dia join gimnastik ker?

Kapten Luffy said...

ganas giler
tp kuat ler budak tu

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

Hanafana: tapi budak tu senyum je, tak derita la kot.


Boneka: ape la penakut.


bias: bapak ke anak?


Diari Kampung Tengah: gila sikit kot.


Fakhrurazi: ye kot.


Kapten: kuat ke ganas nih?