RSS
Blog ini adalah catatan AKU dalam menjalani hidup. Hak AKU untuk menulis, Hak anda untuk membaca dan Hak anda untuk komen. TERIMA KASIH kerana menyinggah, membaca dan meninggalkan komen.

kerja yang sesuai untuk aku

sebelum baca entri ni sampai abis, klik gambar di bawah....

amacam???

di saat aku menanti tawaran pekerjaan...aku dapat emel...emel yang mengandungi job predictor...taip nama anda, kemudian akan terteralah pekerjaan yang sesuai untuk anda...

bila aku taip nama aku (kat atas tu), tu la pekerjaan yang keluar...hahahaha (tergelak besar aku)

lepas Najib, aku la PRIME MINISTER...susunan abdul rahman pon dah habis...ok la kan..perdana menteri perempuan....hahahahaha (masih tergelak)

nak tau apa pekerjaan yang sesuai untuk anda? download ni .

naDDy: suka hati sangat aku ni...exam lembaga menanti tak hengat...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

10 CoMMeNT:

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

Cmtu aku nak jadi Menteri Kebudayaan.Boleh x?...Hehehe

encik ariff said...

haha.
style.

zati_nadia said...

Woah umi..!(sambil menutup mulutku)..^_^..
dasat...dasat..
Mudah2an jd PM yang berdedikasi! D Most Important...yg SOLEH wa MUSLEH gtu..hihi..

p/s: Kalau x dpt jd PM Malaysia..PM Baiti Jannati pun..ok what!^_^

naDDy said...

Mohd Fakhrurazi Jamaludin: bole..bole..anta resume ye..pastikan anda cukup BERBUDAYA...

encik ariff: bukan stylo?

zati_nadia: insyaALLAH...jadi PM dua2 la..tamak ni...hehe

hysMan.. said...

prime minister ye??
hehehehe..
moga2han ler..
insyaAllah..
ku jd physical terapist..
hahahaaa...
manyak klentong lorr...

treasure said...

umi..wah besar jawatan...

aja pn dh download program tu...keje yg sesuai jd yang berhormat je..huhuh

kira saya ni pekerja bawahan perdana menteri umi nadrah la~

PM...sila bg tnjk ajar

mana tahu satu hari nanti i replace you....hahahha

treasure said...

umi tipu...cuba umi taip umi nadrah daud....keje dia shoplifting...hahaha

kalu jd PM ni blh bankrup negara ",)

naDDy said...

hysMan: bagus2..banyak jawatan dah ade ni.sape lagi mau?

treasure: replace I, cannot la..bagi tunjuk ajar takpe..hahaha

treasure: shoplifting pon ok pe..jimat duet..hehe

haruan tasek said...

bagus nie.. nak try juga

naDDy said...

haruan tasek: silakan..silakan..nanti bagitau dapat ape?