RSS
Blog ini adalah catatan AKU dalam menjalani hidup. Hak AKU untuk menulis, Hak anda untuk membaca dan Hak anda untuk komen. TERIMA KASIH kerana menyinggah, membaca dan meninggalkan komen.

Pada setiap hari...

Pada setiap hari, maksu saya iaitu tokei blog ini akan datang mengganggu saya yang sedang tidur lena.

Lena kan saya tido? Kesian pakcik/makcik semua kena sengetkan kepala. Tengok gambar bawah ni plak lah.

Ha...ni la saya tengah tidor lena. Pastu maksu saya suh saya bangun. Sebab nak mandikan saya.


Penting sangat ke mandi? Tiap-tiap hari kena mandi plak tu. heran...heran...

Takpelah, mandi je la. Lagi pon maksu yang mandikan.

Gambar mandi maksu tak amik. Sebab censored. Ganti gambar bawah ni je la eh...

http://emo.huhiho.com

Saya tau gamba ni macam tak logik. Pepandai la pakcik/makcik semua logikkan.

Lepas dah sudah mandi. Maksu cuci tali pusat saya dengan spirit (tambah semangat kot). Pastu pakaikan saya pampers, seluar dan baju.

Angkat tangan kanan, pandang kiri~

Angkat tangan kiri, pandang kanan~

Eksesais la pakcik makcik.

Lepas eksesais, saya kena bungkus. Tapi takde lah sampai macam antu bungkos tu.

Lebih kurang camni lah Maksu bungkus saya. Saya redha je diperlakukan sedemikan rupa.

Lagipon, Wan dah pesan kat Maksu saya supaya bungkos saya lepas mandi. Supaya bila besar nanti, kaki saya tak kengkang.

Nak tahu camne rupa saya tido berbungkos?

Ha...camni. Lagi syok tido berbungkos. Rasa secure omputih cakap. Macam ada orang peluk je..hi hi hi

Selepas beberapa ketika, saya pon terlepas daripada bungkosan Maksu itu.

Saya lagi terer la Maksu~

Kalau Maksu takde, saya tidak di bungkos. Sebab ummi kesian tengok saya di bungkus.

Boleh la saya menggeliat sesuka hati saya. Macam video klip saya ni.



hehe...comel tak saya? bergaya kan saya tido?

ok lah. saya nak sambung tido.hobi saya tidor.cita-cita belum pikir lagi.

































eh..eh...saya belum memperkenalkan diri lagi la.

Nama saya Nur Yasarah Binti Mohamad Isa.
Ummi saya nama Haslinda (terima kasih ummi sebab lahirkan saya)

Saya di lahirkan pada 3 Ogos 2009.
Jadi umur saya arini 9 hari.


nur yasarah: sorilah kalau gambar blur. camera tak bermutu...maksu takde, saya la jadi tokei blog ni.hehe

tata...titi...tutu....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

15 CoMMeNT:

bias® said...

udah macam lepat dah.

Ariey said...

kuat tul tido hehe

Monkey D Luffy said...

hahaha tido bertongkat dagu tu

cam mak su

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

bias: lepat pisang ke lepat ubi?

Ariey: dah hobi tidor kan...

Luffy: uiks..memandai je..

zati_nadia said...

assalamualaikum yasarah...

ee..comeynyer dia...^_^..
ape maksud yasarah tue ye maksu umi???

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

waalaikumussalam makcik zati.

comey macam maksu tak? hehe
yasarah= yang gembira

apei said...

lebat tol rambut dia..

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

apei: baja baik.lebat la..

Framestone said...

meh uncle siku maksu kamu ek..nakal beno he..23x

out of topic--> thank coz sudi jd follwer teratak bro yg usang nie n jarang diupdate... ok pe jd follower ke 201

azuan said...

baru 9 hari ke?
besar aku nampak..
dalam gamba kot..ho3

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

Framestone: suke suki je nak siku eh...follower 201 takde adiah ke?sipi-sipi je 200 tu..hehe


azuan: yups 9 hari.dalam gambar nampak besar.

Firol said...

Nur Yasarah Binti Mohamad Isa.

selamat datang ke bumi....

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

maksu yasarah ucap terima kasih kat uncle firol.wakil yasarah..hehe

"Ueki" said...

waaaa
comel2

comel mcm mok sue nya

wakaka

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

mok sue dia comot la.mane de comel..

rindu kat yasarah dah ni..