RSS
Blog ini adalah catatan AKU dalam menjalani hidup. Hak AKU untuk menulis, Hak anda untuk membaca dan Hak anda untuk komen. TERIMA KASIH kerana menyinggah, membaca dan meninggalkan komen.

Selamat Pengantin Lama


Arini kita layan gambar~





[:: Berarak ::]


[:: Pelamin ::]

[:: Mak pengantin lelaki ::]

[:: Ayah pengantin lelaki ::]




[:: Kawan-kawan pengantin lelaki ::]


[:: Suap nasi kosong je? ::]

[:: Makan adab-adab ::]




Pengantin perempuan: "Abang, dorang ni tengok ape eh?"
Pengantin lelaki: "Entah la sayang"


Ini gambar perkahwinan abang aku pada 28 Jun 2009. Dah pengantin lama dah. Aku baru dapat gambar ni dari kameraman yang di upah aritu. Ada banyak lagi, tapi takkan nak upload semua. Agak-agak secukup rasa dah la.

naDDy: asik tengok gambar kawin orang je~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 CoMMeNT:

zati_nadia said...

salam..
mabruk buat abang umi!
mudah2an berleh keluarga yg sakinah..mawaddah wa rahmah..^_^

p/s:ai umi..cam dah x lame jer turn umi..heh..^_^

naDDy said...

waalaikumussalam...
mekasih...
aminnn..

p/s jugak: aku?tunggu ar seplo ribu dalam bank eh..hehe

BUJANG SUSAH said...

sampai jodoh kawin la tu nanti.. insyaAllah..

ber_uwang said...

nanti sampai la jodoh tu, pada yg dah kawen semoga kekal selamanya

abangpit said...

ambil berkat abang.. tak lama lah tu.. :)

naDDy said...

Bujang susah: insyaALLAH

ber_uwang: jodoh kena sampai dengan uwang...aminnn..

abangpit: waallahua'lam.

p/s: akak iparku dah berisi.alhamdulillah~