RSS
Blog ini adalah catatan AKU dalam menjalani hidup. Hak AKU untuk menulis, Hak anda untuk membaca dan Hak anda untuk komen. TERIMA KASIH kerana menyinggah, membaca dan meninggalkan komen.

aduyai ~

aku rasa macam nak ubah template blog ni.

dah bosan.

aku memang cepat bosan.

suka tukar-tukar.

tapi tak jumpa template yang sesuai lagi.

background gelap memang cantik.

tapi asik guna background gelap je.

blog dulu gelap, blog ni gelap. gelap masa depan~

MySpace


naDDy: nak sambung Cinta Terlarang pon takde mood, aduyai~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

10 CoMMeNT:

zati_nadia said...

Allah beri kita TERANG..untuk kita BERSYUKUR. Allah beri kita GELAP..untuk kita BERSABAR...

...v(^_^)v...

Usah biarkan diri dipengaruhi KEGELAPAN...hehe..

EN.ROBOT said...

cepat bosan ngan template itu tak apa,,.~ jgn cepat bosan ngan org tercinta sudey.,,.hehe~

Unknown said...

zati_nadia: insyaALLAH diri ini takkan di pengaruhi kegelapan..

agaknya orang yang masuk blog ni kena bersabar je la eh? hehe

En. Robot: kalau bosan dengan orang tercinta, camne nak mengadap dorang hari2..aishhh

joegrimjow said...

kene sentiasa bertukar2

joegrimjow said...

kene sentiasa bertukar2

RobinHood said...

hitam itu menawan....

StingRay said...

tak nak try pink?

Unknown said...

joegrimjow: betol3.supaya orang tak cepat bosan.

RobinHood: uiks. masa kecik2, abg aku suka cakap "hitam itu naDDy" sebab aku itam.tapi sekarang tidak lagi.hahaha...

StingRay: pink??? oh tidak~

Kapten Luffy said...

pink!

Unknown said...

tengok la kalau berselera nak bertemplatekan pink ye~