RSS
Blog ini adalah catatan AKU dalam menjalani hidup. Hak AKU untuk menulis, Hak anda untuk membaca dan Hak anda untuk komen. TERIMA KASIH kerana menyinggah, membaca dan meninggalkan komen.

Transformer lagi?

Dulu ade Transformer 3. Ni Transformer 4 plak.




naDDy: takut gak kalau2 laptop aku BERTUKAR

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

9 CoMMeNT:

[ o k e d ] said...

cam trick..bukan laptop..mmg robot pon

Ariey said...

mcm2 la dorg ni buat haha..tp cam real jer nmpk

Ries Lee said...

animation!
mesti bengang dia tgk laptop dia terbang lari dpn mata dia..
hohoho

Boneka tak sakit said...

huhuhuhu terer ye diorang

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

oked: anda pasti? hehe


Ariey: betol3.


Ries Lee: kan dia jerit ujung2 tu.


Boneka: kitorang terer tak?

Jard The Great said...

animation mantap tuu.. ;p

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

Jard: tau takpe.

abang besi said...

hehehe...cmne la diorrg buat ek?hehehe...real ah,...hehehe.,...ku kena kt pc abg besi..mau nangih 18 hari...

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

abang besi: animasi la abang besi.nape 18 hari je?