RSS
Blog ini adalah catatan AKU dalam menjalani hidup. Hak AKU untuk menulis, Hak anda untuk membaca dan Hak anda untuk komen. TERIMA KASIH kerana menyinggah, membaca dan meninggalkan komen.

aku malas cakap, tapi.....

korang tengok ar sendiri....

Your results:
You are Supergirl

























Supergirl
89%
Green Lantern
85%
Superman
80%
Wonder Woman
79%
Robin
42%
Spider-Man
40%
Batman
40%
Iron Man
40%
Hulk
30%
The Flash
30%
Catwoman
30%

Lean, muscular and feminine.
Honest and a defender of the innocent.




ni terpengaruh dek Firol la ni.

naDDy: abaikan gambar.rupaku bukan begitu...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

13 CoMMeNT:

Firol said...

Hoiiyoooo....nasib gua tak superman..ahak

ueki said...

waa cicakman,kluang man,tiong man,xda ker dlm snarai??

ueki said...

waa cicakman,kluang man,tiong man,xda ker dlm snarai??

kimisai said...

huh kenapa bionik n papaya man takda dlm senarai

John Iverson said...

Nice... brutal... takut... but i like...

Boneka tak sakit said...

semua org dpt cool2 aku je robin! dah lah pakai seluar ketat!

gomon mcm gigolo lak tu robin2!! apa la.. nasib ko!!
batman gayboiy tol!

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

Firol: nasib la kan

euki: cube try test tengok, mane tau kot-kot ada.

kimisai: cukup la bionik dan papaya man ditertawakan di tv.

John: i like too..

Boneka: semoga tabah menerima kenyataan.

Boneka tak sakit said...

huhueheuhe aku komen komen balas ko!

"cukup lah bionik dan papaya man ditertawakan di tv!!"

BOOm! haha..

p/s aku nak ambik kertas julai la..
*suspect SPM lak

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

boneka: uiks ! boom boom bang ke kebaboom?

kertas julai? apekah? kenapakah?

bias® said...

up up and away!

abang besi said...

wow..abg besi inc hulk!heheh

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

bias: away to where?


abang besi: eh..eh..abang besi sepatutnya iron men la kan?

arnamee said...

huih..

ganehhh..;p